Про велесове радіо та про потяг в кінці тунелю

Про велесове радіо та про потяг в кінці тунелю. Про радіо «Культура», язичництво, неоязичництво. Фото з Вікіпедії Слухав я сьогодні одну передачу на радіо «Культура». Двоє істориків розповідали найсвіжіші гіпотези про генезис нашої країни, яку, як було зазначено, варто було б називати "Скіфією", а не "Україною". Цікавіше стало, коли почали приймати дзвінки слухачів. «Слава Даждьбогу! Слава Україні!» – такими словами звернувся дозвонювач до ведучого і гостя. Якщо мені не зраджує пам’ять, йому відповіли: «Навіки слава!» В тому ж дусі продовжив наступний дозвонювач, кажучи: «Слава рідним богам!»

Не можу сказати, що такі фокуси мене вельми дивують. На «Ері» теж можна послухати маячню неоязичників та астрологів, щоправда не в бізнес-час, а ближче до сну.

А якої тільки гидоти не висловлюють на адресу християнства писаки типу Івана Дзюби! – аж моторошно робиться.

На моє скромне imho, усе євроазіатське суспільство, культура і державність яких були сформовані під визначальним впливом християнства, витіснили це саме християнство на задвірки. Те ж саме, і навіть в більшій мірі, стосується Нового Світу. І це ще м’яко кажучи, адже є не поодинокі випадки буквально гоніння за християнські переконання.

Не вийняток і Україна. Наш народ дочасу був християнським за своїми переконаннями, сьогодні він таким не є, однозначно. Яким буде завтра – не знаю, не майоріє світло в кінці тунелю. Та й звідки взятися тому світлу, коли язичництво уже в школі прививається нашим дітям, яким вдовблюють в голови нехристиянські постулати з т. зв. «Велесової книги» про те, «хто ми, яких батьків діти» (цит. по «Великий довідник школяра»).

Як з цим боротися, може, знаєте Ви.

А я лише скажу словами батюшки, який колись порадив студентам, що залишивши навчання долучилися до акції протесту з приводу агресії військ НАТО проти Сербії, – на зло ворогам ВИВЧИТИ ПРАВОСЛАВНИЙ КАТЕХІЗИС.

З.І. Згадане нами радіо «Культура» називає себе "каналом духовного відродження". Очевидно для ідолопоклонника відродження язичництва – це дійсно таки "відродження".

З.З.І. Напевно програма «Євангельська духовність» з "патріархом" Філаретом органічно вписується в радіопростір «Культури».

В тему:
Світло давніх богів >>

6 коментарі:

V. сказав...

ох і не дає Вам спокою Філарет.))) До язичників і то примудрились приткнути.)

cheloprav сказав...

Філарет не дає спокою навіть прихильникам КП. Я гадаю, Вислідкуєте за новинами, тому пояснювати не стану.

Не притикаю, а констатую, куди він сам себе приткнув і який духовний заряд несе його радіо-проповідь.

V. сказав...

Поясніть, будь-ласка. Бо я не зовсім зрозумів.
І щодо приткнув. Якщо БМВ виступає на якомусь телеканалі, а ввечері там показують передачу про окультні вірування, то він себе приткнув чи все ж його?

cheloprav сказав...

Пояснюю. Нещодавно Донецька єпархія УПЦ-КП на чолі зі своїм архієреєм виступила з ініціативою віддати церковному суду Філарета (за систематичне порушення церковних канонів і т.п.) і переобрати свого предстоятеля. У зверненні зазначалося, що віднині Філарет не визнається ними за предстоятеля КП і всі його укази ігноруються. Ось так коротко, більше шукайте в і-неті.

Я б не вживав слово "приткнув", якби Ви самі не написали, що я кудись "приткнув" Філарета. А відтак, якщо хтось кудись і приткнув його, то не я. А взагалі, гра слів і пуста трата часу. Дай Бог Вашому улюбленому Філарету здравія, покаяння і спасіння. Що людині неможливо, можливо для Бога. Навіть умудрити вашого патріарха.

Будьте здорові.

V. сказав...

І вам не хворіти.))))
Дивні висновки Ви робите з заяв людини, яка сама не знає чого хоче.
http://www.cerkva.info/2008/12/01/podvijnij_Yurij.html

P.S. Да, і приписувати мені те, чого я не говорив, про улюбленого чи неулюбленого, будь-ласка, не треба.

cheloprav сказав...

"...приписувати мені..."

Перепрошую.

"...сама не знає чого хоче."

Відповім окремим постом.