Лісове царство (фотоальбом)

Гарна пухнаста гусінь.

Гарна пухнаста гусінь.

Малина дика та ще й солодка.

Малина дика та ще й солодка.

Ожина, теж солодка.

Ожина, теж солодка.

Журавлина, чи що?

Журавлина, чи що?

Ягоди конвалії (вживають тільки перед смертю, бо отруйні).

Ягоди конвалії

Якась гарна квітка.

Якась гарна квітка.

Лісова квітка, схожа на кульбабку, але не вона.

Лісова квітка, схожа на кульбабку, але не вона.

А тут їх багато.

А тут їх багато.

А це щось із роду мохів (здається, згадували цю штуку на уроках біології, чи то ботаніки).

 А це щось із роду мохів (здається, згадували цю штуку на уроках біології, чи то ботаніки).

Гарний коралоподібний мох.

Гарний коралоподібний мох.

Теж якийсь мох, схожий на ялинку.

Теж якийсь мох, схожий на ялинку.

Знову мох, напевно, самий звичайний.

Знову мох, напевно, самий звичайний.

Цікавий мох, я б назвав "сурмоподібний".

Цікавий мох, я б назвав сурмоподібний.

Чи мох, чи рослинка, але мені подобається.

 Чи мох, чи рослинка, але мені подобається.

А це вже, мабуть, лишайник, але теж симпатичний.

А це вже, мабуть, лишайник, але теж симпатичний.

Закінчуємо з мохом, дивимося на гриби.

Закінчуємо з мохом, дивимося на гриби.

Такий собі помаранчевий мухомор.

 Такий собі помаранчевий мухомор.

Не знаю що за гриб, мабуть не їстівний.

Не знаю що за гриб, мабуть не їстівний.

Мабуть гриб - випускає димову завісу, якщо натиснути.

Мабуть гриб - випускає димову завісу, якщо натиснути.

Гарний великий гриб білого кольору (їсти не ризикнув).

Гарний великий гриб білого кольору (їсти не ризикнув).

Опеньки натуральні - гарна річ (ми їх маринували).

Gryby_Open'ky

Польський гриб - смачніший, ніж опеньки.

Польський гриб - смачніший, ніж опеньки.

Чим погана сироїжка? Тільки тим, що суховата і кришиться (але я беру).

Чим погана сироїжка? Тільки тим, що суховата і кришиться (але я беру).

На грибний суп вистачить.

На грибний суп вистачить.

Такі-то справи.

0 коментарі: